Author Topic: Bäst Parajumpers Ugo Superlight Fjäder Oliv Jacka Hej  (Read 3 times)

mvvdxe9fnfj

• Brawler
  • **
  • I <3 Mines of War
    • View Profile
Bäst Parajumpers Ugo Superlight Fjäder Oliv Jacka Hej
« on: November 23, 2013, 03:57:46 pm »
1980 Fashion Trends
Hej, mitt namn är Summer Bellessa med Eliza Magazine och jag är här i dag för att diskutera de modetrender av 1980-talet. Så, tre mode ikoner från den tidsperioden är Madonna, Prinsessan Diana och Jane Fonda. Jag tror att varje flicka minns prinsessan Kvinnor Ug Dianas klänning med stora puffiga ärmar och stora kjolar. Så, var 80-talet en hel del om överskott. Så, massor av tyg, riktigt ljusa färger, neon var en stor trend. Jeans var peg ben och antingen syra tvättade eller ljus. Var också en tendens att rulla jeansen. Så, ta dig din peg ben och du viker in den och sedan rulla upp en eller två gånger, eller tre gånger, oavsett vad du föredrar, och det var en stor trend under 1980-talet. Med MTV lanseringen, bytte det även mode dramatiskt. Och jag tror att musikerna var enormt påverkad av vad som var i stil. På den motsatta sidan av tunnar, jag tror det var yuppie mode Bäst Parajumpers Ugo Superlight Fjäder Oliv Jacka enorma också. Istället för de ljusa neon, var deras mer in i pasteller, den ljusrosa, de ljusa gula, den Känd Parajumpers Kodiak Svart Jacka vita. Också en annan trend som du inte kan glömma 80-talet är den makt kostym. Kvinnor, blev deras axelvaddar större och de Designer Parajumpers Gobi Kunglig Sand Jacka också skulle bära sneakers till jobbet och sedan sätta sina klackar på när de kom dit. Denna underbara, härliga modetrend är specifikt för 80-talet. Så jag är Summer Bellessa och det var de modetrender av 1980-talet.

Share on Bluesky Share on Facebook