Author Topic: parajumpers 2013 sitat  (Read 1 times)

qxmbovmjqq

• Brawler
  • **
  • I <3 Mines of War
    • View Profile
parajumpers 2013 sitat
« on: November 17, 2013, 11:54:12 am »
Army varsleren sier lederskap ikke bryr seg om ofre for overgrep 08
Men Forsvarssjef general David Hurley fortalte ABC at ting er i endring under hans kommando, som han garantert oberstløytnant Morgan ikke ville få sparken for å bryte rekkene.
Sarah Dingle rapporterer.
SARAH DINGLE: Oberstløytnant Paul Morgan er en av de mest høytstående homofile menn i Forsvarets rekker, men det hindret ikke at han ble angrepet av en Facebook-side som ble satt opp i 2010 og sluttet av dusinvis av Forsvarets ansatte.
Siden anklaget ham og flere andre homofile offiserer av en skitten livsstil beslutning. Oberst Morgan fikk også en e-post drapstrusler,Louis Vuitton Claudia Monogram Multicolore M40193.
UTDRAG FRA DØD TRUSSEL: Jeg vil kutte homoseksuelle kadaveret inn 100 stykker for å mate deg til det marine livet i Botany Bay.
SARAH DINGLE: Colonel Morgan inngitt en uakseptabel oppførsel klage i august 2010,parajumpers 2013, men han fortalte ABC 7.30 at Forsvarsdepartementet ikke klarte å oppfylle tidsfrister til å svare.
PAUL MORGAN: Handlingene som kreves i de første 24 timene tok 51 dager å bli ferdig. Tiltak som er påkrevd i de første syv dagene ble ikke fullført på 21 måneder. Hver offiser i min kommandokjeden, hver oberst og generelt hele veien gjennom til dagens generalinspektøren for Hæren, generalløytnant David Morrison, systematisk sviktet sin plikt i forhold til forvaltningen av min klage.
SARAH DINGLE: The ABC har fått en intern ADF briefing dokument som innrømmer at oberst Morgan sak, sitat, de rapporteringsplikter ikke ble oppfylt i samsvar med Defence policy, sitat slutt.
Oberst Morgan er en erfaren hær psykolog med Forsvarets Joint Health Command, en ledende policy offiser ansvarlig for den mentale helsen til utplasserte soldater.
Han er bitende av Forsvarets svar på mer enn tusen overgrep påstander dateres tilbake fem tiår.
PAUL MORGAN: Uansett alle de kulturelle vurderinger, etablering av misbruk tribunalet og DLA Piper Report, har ingenting endret seg om måten Defence reagerer å misbruke. Ikke helt sikker på hvorfor ikke, men jeg mistenker at vår øverste ledelsen bare ikke bryr seg.
SARAH DINGLE: Sjefen for Defence Force General David Hurley sier Defence har tatt skritt for å endre sin håndtering av tilfeller av ofre for overgrep.
DAVID HURLEY: Og jeg tror den aller første anbefaling fra Broderick gjennomgang at jeg satt på plass var å etablere et kontor, et seksuelt misbruk beskyttelse og svar kontor, skapte en Onestar posisjon, en brigader, bemannet den og oppgave det med å få på plass mekanismer for å støtte våre folk som er utsatt for seksuelle eller andre overgrep i ADF.
SARAH DINGLE: Generelt Hurley sier oberstløytnant Paul Morgan vil ikke få sparken eller disiplinert for å snakke ut.
DAVID HURLEY: jeg ikke om strie folk som snakker ut om disse slags problemer.
SARAH DINGLE: Colonel Morgan sier det er hundrevis av misbruk ofre tjenestegjør i Forsvarets rekker og etter at General Hurley uttalelser det er nå tid for flere ofre til å komme frem,parajumpers norge 2013.
Oberst Morgan fortalte AM at han skal sette alle detaljer i sin egen sak på nettet.
PAUL MORGAN: Il bli detaljering som på min personlige YouTube-kanal og deretter min familie og jeg er fast bestemt på å notere det i detalj på nettet, og vi vil også detalj alt som skjedde på Defence misbruk gjennomgang Tribunal.
Jeg må si at jeg har, på lengden, forklarte og gjentok til hver senior offiser som jeg har jobbet med det de trenger for å være veldig komfortabel med de avgjørelsene de har gjort ikke å handle fordi etter hvert,Laget Parajumpers Kvinner Denali Mesterverk Sand Jakke, du vet, vil de være personlig ansvarlig for sine feil å handle.

Share on Bluesky Share on Facebook