Author Topic: Kvinnor Ugg Bailey Button 5803 Sand Stövlar Resan av Krigerin Sevenharg  (Read 1 times)

zgfwfv6jtdi

• Brawler
  • **
  • I <3 Mines of War
    • View Profile
Resan av Krigerin Sevenharg
Efter lång manipulerar länderna fela jag draf Daragnos en kraftfull brand mage, båda var mycket lika sympatich och jag bestämde anzuschlissen hans guild. Många hjärtan fyllda med hat Sword of Glory hade rymt hemifrån i guild. men Daragnos var åsikten bara hat kan bäst kämpa och byggde den till en guild. Alessabal skönheten i den unga Paladin Hunter Fargo Agronak pojken krigare, och nu gör jag. Men eftersom jag var inte mycket erfarna har fört mig min iver att lära sig med svärd, XTE, Mace och Stang alla vapen.
många dagar och nätter jag tränade och Agronak kände mitt mod och äventyrlig Män Ugg Ko njutning. Han känt mig för att träna och jag skickades till fyra veckor och så stark som han är själv bara!
nu den mest Daragnos resa tog mig till mördare ogger eftersom vi båda hade jobb för de fem söner Gruul och förstöra vad vi gjorde efter många förslag som vi dödade alla fem av Kvinnor Ugg Bailey Button 5803 Sand Stövlar oss Billiga Ugg Väskor och denna seger krönt kung eller drottning ogger men resan var inte **** för Daragnos han ville ha mer berömmelse och ära, men jag hade snarare tänkt på kärleken till en man Names Grn kamma mig på rätta vägar, och jag föll så lik honom och utan att tänka eller hänsyn till annat jag följde honom. har Daragnos arg och kasta mig ut i guilden. Jag förstördes på marken och sprang iväg, men jag gör inte kamma långt Noisette pojken Pristerin Jssy och starka Slayer körde mig korsa de båda flödena endast från kärleken.
de nahmten mig i Kvinnor Ugg Jimmy Choo 3044 Svart Stövlar deras guild som väktare av tron ​​upplysa mitt mörka fortfarande kär hatiska hjärta till nya. En dag kom en budbärare med dåliga kamma mitt Narichten draken familjen av förstörelse är nästan utan meningsfull och förstod jag letade efter båda har fastnat alltid i mitt hjärta Mikou Den heliga Paladina och Serentu Dark Warlock! Efter en lång sökning jag Träff på Serentu berättade att det var familjen fortfarande lever på och bara en ny guild bildades Circle of Bluttsritter sedan jag förlorade mitt hat tack till föreståndaren för den tro jag känt att ansluta sig till familjen igen!

Share on Bluesky Share on Facebook