Media Musings Bloggarkiv ikke alle er en Saint
Denne gangen er det angivelig involverte to Saints spillere og en mindreårig jente, som stadfestet at hun hadde falt gravid etter å ha sex med en eller begge spillerne.
I kjølvannet av sports konstant sex, narkotika og alkohol skandaler, var min umiddelbare reaksjon på denne historien at det var bare en annen dum hendelse med disse stadig dumme idrettsutøvere. Men som historien utviklet seg, skjønte jeg denne gangen var annerledes og at jeg kanskje var galt å ha passert dom på disse to sportsman så raskt som jeg hadde.
Mediestormen som stadig omgir handlingene til Brendon Fevola, det overkill av NRL gruppe sex-skandalen, som involverer markant skikkelse Matthew Johns, har kommet farlig nær å instilling i publikum en urettferdig skjevhet bilde mot hele befolkningen i footy spillere. Ideen om at hele koden og alle de involverte abonnere på en kvinnefiendtlig, narkotika drevet overstadig kultur er ikke bare falske,
parajumper, men det er vanvittig urettferdig.
Riktignok,
Parajumpers Mote Kvinner Lang Bjørn Lær Hvit Jakke, jeg også har falt offer for dømme AFL-spillere, feigning moralske overlegenhet i den komfortable anonymiteten min nonpublic livsstil. Men når man ser litt nærmere og reflektere over antall saker som omhandler AFL-spillere, i forhold til de positive aspektene av deres profil,
Parajumpers Topp Kvalitet Menn Freeport Lilla Vest, er det vanskelig for meg å vedta noen moralsk hierarki på en AFL-spiller. Heller ikke kunne mange mennesker for den saks skyld.
AFL-spillere donere en god del tid til veldedighet, slik som sist år bushfire appell veldedighet kamp. Som profesjonelle idrettsutøvere, i løpet av sesongen vil det være nesten umulig for noen av dem å opprettholde en pimper og binging kultur,
Parajumpers Designer Menn Gobi Sølv Jakke, en kultur som dominerer mange en gjennomsnittlig borgere helg rutine. Til tider dessverre, media synes å nyte selger poenget med en skandale, snarere enn fotball selv og de positive bestrebelser på disse offentlige personer. Heldigvis er journalister som Mike Sheahan fortsatt tilby en rasjonell mening, slik som hans rapport i gårsdagens Herald Søn
Det en nål blant en høystakk dessverre, som media fortsetter å lide mer og mer fra forkjærlighet sitt for tallpoppies trimming. Faren her er flowon effekt dette har på opinionen og faren for dette forvrenger enhver rimelig oppfatning av footy spillere.
Vent, forvirret jeg. Riktignok jeg skjønner kjenner hele historien, men var påstandene mot fotballspillere bekreftet? Og hva gjør det denne gangen jeg pleier å tro perpetraitors av voldelige seksualforbrytelser fortjener vår dom. De trenger å bli gjort et eksempel på: spillerne aren ofrene, de kvinnene som har blitt seksuelt misbrukt er!
Som for John Matthews, jeg don tror det var noen overkill. Han fortjente hvert sekund av media pine han mottatt. Hvis du tror han ble ydmyket, hva med jenta gangraped han?
En nøktern og sann refleksjon. Kunne enig med deg mer. Si meg, hvorfor er det slik at når en lege, lærer eller advokat er fanget opp i en skandale eller er i retten, media doesn få ned alle i den aktuelle bransjen? Men når en fotballspiller har frivillig sex med en tenåringsjente eller en prest er anklaget for en sex-skandalen hver eneste person i bransjen er samfunnsfiende nummer én? Som for isabellaa, det Matthew Johns, men kanskje du skulle være morsom. Han didn gangrape en jente! Det ble undersøkt og ingen kostnader ble lagt.